Ülker Kalitesi Geleneğimiz, Çocuklar Geleceğimiz

Ülker Kalİtesİ Geleneğİmİz, Çocuklar Geleceğİmİz

Türkiye’nin en büyük gıda firması olarak ülkemizde faaliyetlerimizi 74 yıldır aralıksız sürdürüyoruz.

Kurulduğumuz günden bu yana kurucumuz Sabri Ülker’in “Kendim yemediğim, çocuklarıma yedirmediğim hiçbir şeyi tüketicilerime yedirmem” söyleminden hareketle müşterilerimize en iyisini, en lezzetlisini sunmak için ürünlerimizin kalitesini, hijyenini ön planda tutuyoruz.

Gıda sektöründe ilk AR-GE ve hijyen laboratuvarlarını, aynı zamanda ilk inovasyon merkezini kuran şirket olduk. Araştırmalarımızın sonucunda son 8 yılda ürünlerimizden 24 bin ton şeker, 750 ton tuzu çıkardık.

2009 yılında gıda, beslenme ve sağlıklı yaşam bilincinin gelişmesine katkı sağlamak için Sabri Ülker Gıda Araştırmaları Vakfı’nı kurduk. Toplumun güncel sağlık ve gıda konularında güvenilir bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz.

Sabri Ülker Gıda Araştırmaları Vakfı, Milli Eğitim Bakanlığı ile birlikte hayata geçirdiği “Yemekte Denge” projesiyle bugüne kadar 6 milyon çocuğumuza ulaştı, aileleri ve ebeveynleri ile birlikte dengeli beslenme konusunda bilgilendirdi. Projemiz gelişerek devam ediyor.

Ülkemizde gıda sektörünün standartlarının dünya standartlarını yakalamasında 74 yıldır önemli katkı sağlıyoruz. Bu standartları ileri taşımak için 2015 yılında bir ilke daha imza atarak “Ülker Sorumlu Beslenme İletişimi Kılavuzu”nu hazırladık ve yayınladık.

Türkiye’de bu alanda bir kılavuz belirleyen ilk şirket olduk. Bu kılavuzda sağlıklı ve dengeli beslenmenin, aktif yaşam şeklininin yanında  olacağımızın, hiçbir gıda ve içeceğin aşırı tüketimine özendirmeyeceğimizin garantisini verdik.

Şimdi de gıda sektörünün önde gelen 11 firması ile çocuklara yönelik sorumlu reklamcılık kurallarını belirleyen “Ulusal Gıda ve İçecek İttifakı” Türkiye Taahhüdü Metni’ni imzaladık. İnsanlarımızın, özellikle de çocuklarımızın dengeli beslenmesi ve sağlıklı yaşam sürmeleri için yaptığımız çalışmaları artırarak devam ettireceğiz.

Ulusal Gıda ve İçecek İttifakı - Türkiye Taahhüdü uyarınca  özetle; çocuklara yönelik programlarda reklamlar, çocuklar üzerindeki ebeveyn otoritesini sarsmayacak, çocukları ürün kullanımının potansiyel faydaları konusunda yanlış yönlendirmeyecek, yeterli ve dengeli beslenme şekillerini ve fiziksel aktiviteyi özendirecek yönde hazırlanacaktır.

Çocuklara  yönelik olarak hiçbir ürünün aşırı tüketimi iletişim yoluyla  özendirilmeyecektir.

Çocuğa yönelik reklamların üretimi ve planlamasında  yıllardır zaten büyük bir titizlikle davranıyorduk bundan sonra da böyle olmaya devam edecektir.

Yıldız Holding olarak hazırladığımız “Ülker Sorumlu Beslenme İletişimi Kılavuzu”muza ve imzaladığımız Ulusal Gıda ve İçecek İttifakı – Türkiye Taahhüdü’ne uymaya ve sürekli geliştirmeye söz veriyoruz.

Basın bültenleri

SEÇ Market sayısı 500’e ulaştı

20 Kas

SEÇ Market sayısı 500’e ulaştı

Bizim Toptan’ın zorlu piyasa şartlarında girişimcilerine rekabet avantajı sağlayan iş modeli SEÇ Market, 4 yılda Türkiye’nin 59 iline yayılarak 500 …

Kerevitaş Üçüncü Çeyrek Sonuçlarını Açıkladı

9 Kas

Ülker, ihracat ve yurtdışı faaliyetlerinin artan desteğiyle 2018’in üçüncü çeyreğinde de büyümesini sürdürdü

9 Kas

ŞOK MARKETLER İLK 9 AYDA %35 BÜYÜYEREK 8,7 MİLYAR TL CİROYA ULAŞTI

2 Kas