ŞOK Marketler, yılın ilk çeyreğinde yüzde 60 büyüdü, istihdamı 40 bine ulaştı

ŞOK Marketler, yılın İlk çeyreğİnde yüzde 60 büyüdü, İstİhdamı 40 bİne ulaştı

ŞOK Marketler, 2022 yılının ilk çeyreğinde yüzde 60 büyüme oranı, 40 bine varan istihdamı ve yatırımlarıyla Türkiye ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyor.

ŞOK Marketler, 2022 yılının ilk çeyrek finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. 2022 yılının ilk çeyreğinde40 bine varan istihdamı ve yatırımlarıyla ekonomiye katkı sağlamaya devam eden şirketin cirosu, yılın ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 60 artarak 10,2 milyar TL oldu. Yılın ilk üç ayında yeni açılışlarla mağaza sayısını 9 binin üzerine çıkaran ŞOK Marketler’in online alışveriş uygulaması Cepte ŞOK yatırımları da artarak devam etti.

Demirel: “Enflasyonla mücadeleye önemli katkı sağlıyoruz”

Kaliteli ürünleri mümkün olan en uygun fiyatlarla müşterilerine sunmaya devam ettiklerini belirten ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel şunları söyledi: “2022 yılının ilk çeyreğinde de mağaza, depo ve Cepte ŞOK yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürdük. Türkiye’nin her yerinden binlerce çiftçi, küçük ve orta ölçekli işletmeler tarafından üretilen kaliteli ürünleri müşterilerimize en uygun fiyatlarla ulaştırırken; enflasyonla mücadeleye de önemli katkıda bulunuyoruz. Hem hanelere hem de ülke ekonomisine katma değer sağlamaya devam ediyoruz. Artan talebi karşılayabilmek ve teslimatları zamanında gerçekleştirebilmek için son iki yılda Cepte ŞOK’ayaklaşık 60 milyon TL yatırım yaptık. Bu yatırımımızla 1.300 kişiye de ilave istihdam sağladık. Daha iyi bir alışveriş deneyimi sunma hedefimiz doğrultusunda e-ticaret ve dijitalleşme alanında yeniliklerimiz hız kesmeden devam edecek.”

 

ŞOK Marketler Tic. A.Ş. Hakkında:

1995 yılında kurulan ŞOK Marketler Ticaret A.Ş., 2011 yılında 1.200 mağaza ile faaliyet gösterirken Mart 2022 sonu itibarıyla Türkiye’nin 81 ilinde 9 bin 523 mağazası, yaklaşık 40 bin çalışanı, özgün iş modeli, modern perakendeciliğin gereklerine uygun dijital altyapısı, güçlü ve dinamik insan kaynağı ile müşterilerine hizmet vermektedir. 2016 itibarıyla mağaza konseptini tamamen yenileyen ŞOK Marketler, tüketicilerin temel ihtiyaçlarının tamamına yakınını, bilinen markalı ürünlerle ve uygun fiyatlarla, evlerinin yakınındaki mağazalarında müşterilerine sunmaktadır. Ayrıca, farklı nedenlerle ekonominin dışına çıkmak durumunda kalan Mis, Piyale, Mintax, Amigo, Evin gibi köklü ve bilinirliği yüksek, kaliteli ve uygun fiyatlı, tarihi geçmişi olan özgün markalarını ekonomiye kazandırarak Türkiye’nin bu değerli markalarını müşterilerine piyasanın tanınmış markalı ürünleriyle bir arada sunmaktadır. ŞOK Marketler, mağazalarına giren her bir müşterinin rahat, kaliteli ve hesaplı alışveriş deneyiminden memnun olarak ayrılmasını sağlamak vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. Mayıs 2018’de halka arz edilen Şirket’in hisseleri SOKM koduyla Borsa İstanbul’da işlem görmektedir.

Basın bültenleri

bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

27 May

Ülker, 2022’nin ilk çeyrek   finansallarını açıkladı

10 May

Penta Teknoloji, 2022’nin ilk çeyreğinde  cirosunu yüzde 53 artırarak güçlü büyümesine devam etti

10 May

Kerevitaş’ın ilk çeyrek konsolide cirosu   yüzde 143’lük rekor artışla  2,4 milyar TL oldu

10 May