Şok Marketler’den 2019’un ilk çeyreğinde yüzde 37’lik büyümeyle 3,5 milyar TL net satış

Şok Marketler’den 2019’un İlk çeyreğİnde yüzde 37’lİk büyümeyle 3,5 mİlyar TL net satış

Şok Marketler, 2019’un ilk üç ayına ilişkin sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.

KAP’a yapılan açıklamaya göre, Şok Marketler, 2019’un ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre satış gelirlerini yüzde 37,1 artışla 3,5 milyar TL’ye yükseltti. Şok Marketler, 2019’un ilk üç ayında 278 yeni mağaza açtı ve toplam mağaza sayısını 6.642’ye çıkardı.

Sonuçlarla ilgili değerlendirmede bulunan Şok Marketler CEO’su Uğur Demirel şöyle konuştu:

“Şok Marketler’in güçlü sonuçları 2019 yılının ilk çeyreğinde de devam etti. Sektörün en hızlı büyüyen oyuncularından biri olmaya devam ettik. Artan müşteri trafiğimiz, güçlü ve sürdürülebilir satış büyümemizin temelini oluşturuyor.

Müşterilerine hem kaliteli hem de ucuz ürünler sunmayı hedefleyen Şirketimiz, 2019 yılı ocak ayında başlattığı “Şok Ucuz” kampanyasıyla bu hedefini desteklerken aynı zamanda satış gelirlerine de katkı sağladı.

Yeni açtığımız mağazalarla satışlarımızı geliştirirken aynı zamanda istihdama da katkıda bulunmaya devam ediyoruz. Şok Marketler olarak 2019’un ilk çeyreğinde 278 yeni mağazada 800’e yakın ek istihdam ile ülke ekonomisine katkı sağlamayı sürdürdük.

Önümüzdeki dönemde de mevcut performansımızı sürdürerek müşterilerimize, çalışanlarımıza, tedarikçilerimize ve hissedarlarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz.”

Medya kaynakları

Şok Marketler CEO

Şok Marketler Mağaza

Şok Marketler Logo

Basın bültenleri

Kerevitaş ikinci çeyrek sonuçlarını açıkladı

20 Ağu

Şok Marketler, 2019’un ilk yarısında satışlarını yüzde 38 artırdı

9 Ağu

Ülker, 2019’un ikinci çeyreğinde ihracat ve yurtdışı operasyonlarında yüzde 61,1 büyüdü

8 Ağu

Bizim Toptan 2019’un ilk yarısında satış gelirlerini 2,1 milyar TL’ye çıkardı

7 Ağu