Derby’nin “Yakışır” modifiye otomobil kampanyasının kazananı belli oldu

Derby’nİn “Yakışır” modİfİye otomobİl kampanyasının kazananı bellİ oldu

Derby’nin bu yıl ikincisini düzenlediği “Yakışır” kampanyasının kazananı belli oldu. Şanslı Derby kullanıcısı Orhan Havabilen, otomobil meraklılarının ilgiyle takip ettiği YouTube fenomeni Doğan Kabak’ın modifiye ettiği 2012 Model Golf 7 marka otomobilin sahibi oldu.

Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası Derby’nin, sevilen ürünü Derby Samurai kullanıcıları için bu yıl ikincisini düzenlediği “Yakışır” kampanyası sonuçlandı. Takipçilerin yorumları doğrultusunda seçilen 2012 Model Golf 7 marka otomobil, YouTube fenomeni Doğan Kabak tarafından modifiye edildi ve yapılan çekiliş sonucunda bu özel otomobili Derby kullanıcısı Orhan Havabilen kazandı.

Serhat İkiz: Katılımcı sayısı geçen yıla göre yüzde 32 arttı

Derby Tıraş Bıçakları Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Ticaret Direktörü Serhat İkiz, kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Doğan Kabak ile başladığımız ‘Yakışır’ kampanyamız geçen yıl olduğu gibi bu sene de yoğun ilgi gördü. Katılımcı sayısı geçen yıla göre yüzde 32 arttı. Kampanya özellikle gençlerin rağbetiyle geniş kitlelere yayıldı. Kampanya boyunca sadece kendi sosyal medya ve YouTube hesaplarımızda 30 milyon erişime ulaştık. Hediye ettiğimiz araç, Doğan Kabak’ın modifiye imzasıyla iki kat değer kazandı.  Bu özel aracın, ‘Yakışır’ kampanyasını kazanan Orhan Havabilen’e hayırlı olmasını dileriz. 2019’da ilkini gerçekleştirdiğimiz bu kampanyayı tüketicilerimizin yoğun talebi üzerine bu yıl da gerçekleştirdik. Artık bir Derby geleneği haline gelen kampanyamıza 2021 yılında da devam etmeyi planlıyoruz.” 

Derby Hakkında

Tüketicilerinin hayatına daha rahat ve pürüzsüz tıraş deneyimi katmasının yanı sıra, dünyanın beş kıtasında 60’tan fazla ülkede satış yapan Derby, tıraş bıçağı üretimindeki 45 yıllık tecrübesi ve dünya standartlarındaki bıçak teknolojisiyle tüm dünyada tüketici bilinirliği en yüksek Türk markalarından biri. Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası olma özelliğine sahip olan Derby, uygun fiyatlı ürün gamıyla 81 ilde 100 binden fazla satış noktasında Türk halkıyla buluşuyor. E-ticaret alanında da günümüzde iddialı bir konuma gelen Derby, dünyanın en büyük alışveriş sitelerinden biri olan Amazon’da berber tıraş bıçaklarında en çok tercih edilen markalardan biri olmasıyla da öne çıkıyor.

Basın bültenleri

ŞOK Marketler ve Tarım Kredi Kooperatifleri  İş Birliği Hedef Büyüttü

19 Şub

Ülker’den sürdürülebilirlikte  uluslararası başarı

18 Şub

GODIVA, AŞKI SANATLA KUTLUYOR

17 Şub

GODIVA, AŞKI SANATLA KUTLUYOR

Ünlü sanatçı Ahmet Güneştekin’in Sevgililer Günü kapsamında GODIVA’ya özel olarak hazırladığı eser, çikolata tutkunlarına aşk dolu, rengarenk bir de…

Derby’nin “Yakışır” modifiye otomobil kampanyasının kazananı belli oldu

21 Oca