Bizim Toptan Yılın İlk 9 Ayında  Cirosunu Yüzde 27 artırdı

Bİzİm Toptan Yılın İlk 9 Ayında Cİrosunu Yüzde 27 artırdı

Bizim Toptan, yapay zekâ teknolojilerinden güç alan pazarlama stratejileriyle sunduğu müşteriye özel kampanya ve indirimlerin de katkısıyla cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 27 artırmayı başardı.

Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Buna göre, Bizim Toptan 2021’in ilk dokuz ayında cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 27 artırarak 4,9 milyar TL’ye yükseltti. Son üç aylık dönemde de güçlü finansal performansını devam ettiren Bizim Toptan satış gelirlerini yüzde 35 oranında artırırken, 15,1 milyon TL net dönem kârına ulaştı.Bizim Toptan, büyüme ve yaygınlaşma konusunda da odağını devam ettirerek 173 mağaza ve 1644 Seç Market bayisi ile faaliyet alanını genişletmeye devam ediyor.

Seç Market Hızlı Büyümesini Sürdürüyor

Bizim Toptan’ın artan cirosu içinde tüm tedarikini karşıladığı Seç Market kanalının büyümesinin de önemli katkısı bulunuyor. Esnafa güç veren bayilik modeliyle öne çıkan Seç Market’in Türkiye genelindeki iş ortaklarının sayısı yılın ilk dokuz aylık döneminde 1644’e ulaşırken Bizim Toptan’ın satışları içindeki payı da artmaya devam etti. Bizim Toptan, 2021 yılında yaptığı iş birlikleri ile de kurumsal müşterilerinin sayısını artırmayı sürdürdü.

Balcı: “Ev Dışı Tüketim Yeniden Canlanıyor”

Şirketin ilk dokuz aylık finansal sonuçlarını değerlendiren Bizim Toptan Genel Müdürü Hüseyin Balcı şunları söyledi: “Bizim Toptan olarak pandemi döneminde mağaza ziyaretlerinin azaldığı süreci, çoklu kanal stratejimizle başarılı bir şekilde yönetmeyi başardık. Ev dışı tüketimin (EDT) yeniden canlandığı ve okulların açıldığı bu dönemde sunduğumuz çeşitli fırsat ve kampanyalarla müşterilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Yapay zekâ teknolojilerinden faydalanarak müşterilerimize kendilerine özel kampanya ve indirimler sunuyoruz. Bizim Toptan olarak en büyük hedeflerimizden biri hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok hızlı bir şekilde cevap verebilmek ve müşteri deneyimini daima daha iyiye taşımak. Bunun yanında sürdürülebilir kârlı büyümemizin de katkısıyla finansal performansımızı geliştirmeye devam ediyoruz.”

Bizim Toptan Satış Mağazaları hakkında:

2001 yılında kurulan Bizim Toptan Satış Mağazaları, 70'ten fazla ilde 170'i aşkın mağazasıyla Cash & Carry (Organize Toptan Ticaret) sektöründe mağaza sayısı bakımından en büyük ve erişilebilirlik açısından en yaygın firmadır. Bizim Toptan, müşterilerine tüketici nezdinde bilinirliği yüksek çok-uluslu ve uluslararası markaların yanı sıra kendi özel markalarının da dahil olduğu yaklaşık 8 bin ürünün satışını gerçekleştirmektedir. Dijital yatırımlarıyla altyapısını sürekli geliştiren ve müşterilerine kişiselleştirilmiş hizmetler sunan Bizim Toptan, Prosaf operasyonuyla da ev dışı tüketim müşterilerine "yerinde teslim" hizmeti sunmaktadır. Halka açık bir şirket olan Bizim Toptan'ın hisseleri Borsa İstanbul’da BIZIM koduyla işlem görmektedir.

Basın bültenleri

Mutluluğa 52 milyon adım

19 Kas

Mutluluğa 52 milyon adım

Yıldız Holding, Mutlu Et Mutlu Ol Günü’nü dünya çocuklarının mutluluğuna katkıda bulunarak kutladı.

Yıldız Holding, gelenekselleşen Mutlu Et Mu…

Bizim Toptan Yılın İlk 9 Ayında  Cirosunu Yüzde 27 artırdı

11 Kas

Kerevitaş’tan ihracat hamlesi: İlk dokuz ayda ihracatını yüzde 81 artırdı

9 Kas

ŞOK Marketler’in Doğrudan İstihdamı 39 Bin Kişiye Ulaştı

5 Kas