Bizim Toptan 2018’de 3,7 milyar TL satış geliri elde etti, müşteri sayısını yüzde 37,2 artırdı

Bİzİm Toptan 2018’de 3,7 mİlyar TL satış gelİrİ elde ettİ, müşterİ sayısını yüzde 37,2 artırdı

Türkiye organize toptan ticaret sektörünün, 69 ildeki 174 mağazasıyla en yaygın markası Bizim Toptan Satış Mağazaları (BIZIM), 2018’de 21,6 milyon lira net kar elde ederken, müşteri sayısını yüzde 37,2 artırdı.

Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. (BIZIM) 31 Aralık 2018 tarihinde biten döneme ait dördüncü çeyrek ve 2018 tam yıl sonuçlarını Kamuoyunu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.

KAP’a yapılan açıklamaya göre, Bizim Toptan’ın satış geliri 2018 yılında yüzde 28,6’lık artışla 3,7 milyar TL olarak gerçekleşti. 2018 brüt kârı yüzde 67,4 artışla 409,4 milyon TL olan Bizim Toptan’ın brüt kâr marjıysa 2017’de yüzde 8,4’ken 2018’de yüzde 11’e yükseldi. Şirketin FAVÖK tutarı 2018’de 148,1 milyon TL’ye yükseldi.

Bizim Toptan 2018’deki net kârı ise 21,6 milyon TL oldu.

BİZİM TOPTAN’IN MÜŞTERİ SAYISI YÜZDE 37,2 ARTTI

Bizim Toptan, 2018’de de müşterilerine desteğini sürdürmeye devam etti ve müşteri sayısını yüzde 37,2 artırdı.

HÜSEYİN BALCI: BİZİM TOPTAN TEDARİKÇİLERİNİN VE MÜŞTERİLERİNİN ÇÖZÜM ORTAĞI OLMAYA DEVAM EDECEK

Bizim Toptan Genel Müdürü Hüseyin Balcı, “Bizim Toptan’ı “Türkiye’nin En Uygun

Fiyatlı ve En Yaygın Toptan Marketi” yapma hedefimizle daha modern, daha dijital, daha sağlıklı, sürdürülebilir büyüme ve kârlılık gösteren bir şirket haline getirmek için attığımız adımların başarılı sonuçlarını 2018 yılında almaya başladık. Yenilenen çok kanallı satış stratejisiyle, müşteri sayısı artışına ve müşteri çeşitliliğini artırmaya odaklanan adımlarımız, 2018 yılı içinde her çeyrek olumlu sonuçlarını gösterdi. Bizim Toptan, 2018’de toplam aktif müşteri sayısını yüzde 37.2 artırırken, sadece B2B müşteri sayısını yüzde 11,1 artırdı. Böylesine güçlü müşteri sayısı artışı, aynı şekilde güçlü satış büyümesini de yılın her çeyreğinde beraberinde getirdi. Artan müşteri sayısının olumlu etkisi ile toplam satış gelirleri bir önceki yıla göre yüzde 28,6 oranında artarak 3,7 milyar TL’ye yükseldi. Bizim Toptan, çok kanallı satış politikası, yaygın mağaza ağı, geniş ürün portföyü, öz markalı yüksek kaliteli ürünleri, rekabetçi fiyatları ve kurumsal yapısı ile pazardaki en güçlü oyunculardan biri. Hem tedarikçilerinin hem de müşterilerinin çözüm ortağı olarak, önümüzdeki süreçte de gücünü artırarak yoluna devam edecek” dedi.

 

SEÇ MARKETLER SAYISI 500’ÜN ÜZERİNE ÇIKTI

Bizim Toptan en avantajlı fiyatları ve kampanyalarıyla müşterilerinin yanında olmayı sürdürürken, iş ortaklığı mal tedarik sistemi SEÇ Marketler’le geleneksel kanal oyuncularının yanında olmaya devam ediyor. 2018 yılında Bizim Toptan’ın SEÇ Marketler’e yaptığı satışların tutarı, bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 53,5 oranında artışla 279 milyon TL’ye ulaştı. 2017 sonunda 381 olan sistem dahilindeki iş ortağı market sayısı da nette 158 adet artışla 539’a yükseldi.

Medya kaynakları

Bizim Toptan Logo (1)

Bizim Toptan Logo

Bizim Toptan Mağaza Görseli

Bizim Toptan Mağaza Görseli

Basın bültenleri

Şok Marketler 2018’de yüzde 35 büyüyerek 12,1 milyar TL satışa ulaştı

7 Mar

Ülker, 2018 yılını 5.96 milyar TL ciro, 701 milyon TL net dönem kârı ile kapattı

6 Mar

Kerevitaş 2018’de İhracatla Büyüdü

5 Mar

Kerevitaş 2018’de İhracatla Büyüdü

  • Türkiye’nin dondurulmuş gıda ve margarin pazarının lider şirketi Kerevitaş, 2018 yılı finansal sonuçlarını Kamu Aydınlatma Platformuna açıkladı. B…
Bizim Toptan 2018’de 3,7 milyar TL satış geliri elde etti, müşteri sayısını yüzde 37,2 artırdı

1 Mar